NOVINKY

arr3Nová jarná ponuka 2024!Vážení zákazníci, pripravili sme pre Vás novú jarnú ponuku plnú semien, cibuľovín, balkónových... arr3Slávnostné a svadobné kvetinové výzdoby presne podľa VásZhotovíme , pripravíme a poradíme Vám pri výbere kvetinovej výzdoby na rôzne slávnostné...

Tovar skladom

Predchádzajúca cena 9,18 €
Cena 7,60 €
Na sklade

KONTAKTY

Ing. Miroslava Královičová Petržalová
Brezina 401
908 43 Čáry
tel: 0908 955 405
Petrzalova@zpvp.sk
IČO: 46121731
Zapísaná v Živnostenskom registri č. 240-21349

Najpredávanejšie

ANKETA

Ako sa Vám páči naša nová jesenná ponuka 2023?

Veľmi 34% Celkom áno 23% Ujde 22% Vôbec 22%


OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

1. Všeobecné podmienky

 

Ing. Miroslava Královičová Petržalová

Brezina 401

908 43  Čáry

IČO: 46121731

Zákazník si môže požadovaný rastlinný sortiment objednávať online na našej internetovej stránke www.zpvp.sk. Ďalším spôsobom je objednávanie prostredníctvom mailu na e-mailovej adrese: zasielkovyobchod@zpvp.sk, telefonicky na tel. čísle 0908 955 405 v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 17:00 h alebo formou sms správy na uvedené telefónne číslo. Postup pre objednanie prostredníctvom sms správy nájdete na našej stránke pod označením AKO NAKUPOVAŤ. Recenziu môže zadať len ten zákazník, ktorý uskutočnil nákup, a teda totožnosť hodnotiteľa je overená e-mailovou adresou, ktorá bola uvedená pri objednávke.

 

2. Práva a povinnosti obchodníka

1. Povinnosti obchodníka:

  • obchodník sa zaväzuje dodať rastliny v správnom množstve, druhu a za ceny platné v deň odoslania objednávky,
  • dodať požadovaný sortiment spôsobom, ktorý si zákazník zvolil (kuriér alebo Slovenská pošta),
  • rastliny zaslať najneskôr do 21 dní odo dňa obdržania objednávky na adresu zákazníka, pričom sa za deň odoslania považuje deň, kedy bola zásielka odovzdaná kuriérovi alebo deň odoslania prostredníctvom Slovenskej pošty, v prípade oneskoreného dodania informovať zákazníka o dôvodoch omeškania a o najbližšom termíne dodania,
  • kúpna zmluva a obchodné podmienky sú k dispozícii v slovenskom jazyku,
  • zabaliť rastliny vhodným spôsobom, aby nedošlo k ich znehodnoteniu počas prepravy,
  • ak obchodník nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať, je povinný o tom bezodkladne ako sa o tom dozvedel informovať spotrebiteľa,
  • obchodník je povinný zaobchádzať s osobnými údajmi zákazníka, ktoré uvádza zákazník pri objednávaní tovaru alebo pri registrácii v súlade so zákonom č. 122/2013 z 30. apríla 2013 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákono a jeho novelou č. 84/2014.

2. Práva obchodníka:

  • obchodník nezodpovedá za oneskorené dodanie rastlín a kytíc alebo nedodanie rastlín alebo kytíc spôsobené kuriérom,
  • obchodník nezodpovedá za chybne uvedenú adresu prijímateľa alebo za neuvedený spôsob dodania tovaru, z tohto dôvodu si obchodník vyberie spôsob doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty, v prípade kytíc prostredníctvom kuriéra,
  • v prípade nedodania požadovaného sortimentu od dodávateľa, zasielame náhradný tovar len so súhlasom zákazníka,
  • obchodník si vyhradzuje právo na zaslanie zálohovej faktúry pri objednávke rastlín nad 50 €,
  • obchodník si vyhradzuje právo nesplniť objednávku, ak je zákazníkom osoba, ktorá si už v minulosti v našom zásielkovom obchode objednala a do dnešného dňa cenu za objednané rastliny nezaplatila, prípadne zásielku neprevzala bez uvedenia závažného dôvodu.

 

3. Práva a povinnosti kupujúceho

1. Povinnosti kupujúceho:

  • kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu a prevziať dodaný rastlinný materiál v súlade so zmluvou,
  • má povinnosť pri preberaní zásielky skontrolovať neporušenosť obalov a či zásielka nie je znehodnotená, akékoľvek poškodenia nám treba bezodkladne oznámiť,
  • nebezpečenstvo škody na rastlinách prechádza na kupujúceho v čase, ak kupujúci poruší zmluvu tým, že tovar neprevezme, čím spôsobí ich znehodnotenie,
  • kupujúci uskutočnením objednávky alebo registráciou na stránke súhlasí so spracovávaním osobných údajov podľa zákona o ochrane osobných údajov,
  • údaje uvedené v používateľskom účte je povinný kupujúci pri akejkoľvek ich zmene aktualizovať,
  • kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy, náklady vznikuté pri uzavieraní kúpnej zmluvy na diaľku si hradí kupujúci sám (náklady na  internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory).

2. Práva kupujúceho:

  • kupujúci má právo obdržať rastliny požadovaného druhu, množstva a v cene, ktorú mali v čase odoslania objednávky,
  • kupujúci má právo byť informovaný o zmenách v dodacích podmienkach z dôvodu nepredvídateľných situácií,
  • kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy podľa odseku 7 tejto zmluvy Odstúpenie od zmluvy,
  • kupujúci má nárok na reklamáciu,
  • obchodník a kupujúci sa môžu dohodnúť na náhradnom plnení v rovnakej kvalite a cene,
  • pred odoslaním objednávky obchodníkovi má kupujúci možnosť skontrolovať vstupné údaje, ktoré do objednávky vložil a opraviť chyby, ktoré do objednávky zadal. Objednávku odošle kupujúci obchodníkovi kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku s povinnosťou platby".

 

4. Cena tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Dokladom o predaji je faktúra, ktorú zákazník obdrží v elektronickej forme e-mailom. K cene rastlín je pripočítané poštovné a balné.

 

5. Dodacie podmienky

1. Termín dodania: objednávky vybavujeme postupne, najneskôr do 7 - 10 dní od prijatia objednávky, tovar z kategórie Skladom zasielame vždy začiatkom nasledujúceho týždňa, v prípade dodania kuriérom do 24 h od potvrdenia prijatej objednávky. U produktov, u ktorých je uvedený iný termín zasielame až v uvedenom termíne. Kytice doručujeme do 24 h od úhrady platby na účet. V prípade oneskorenia dodávky zo strany dodávateľa Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky.

2. Spôsob dodania: objednané rastliny zasielame poštou na dobierku, prípadne kuriérom. Kytice do okolitých miest zasielame kuriérom alebo si ich zákazník môže po uskutočnení úhrady vyzdvihnúť osobne v sídle firmy. V obci, kde sídli naša firma zásielky doručujeme prostredníctvom donáškovej služby zdarma, prípadne po dohode osobný odber. Ku každej objednávke obdrží zákazník faktúru v elektronickej podobe.

3. Poštovné a balné: poštovné pre každú objednávku závisí od hmotnosti balíka, pri balíkoch a platbe na dobierku je poštovné 4,40 € + balné. Pri platbe vopred je poštovné 3,20 €. Balné činí 1 €. Kuriérska služba pre každú objednávku je 7,94 € + balné, v prípade ovocných stromčekov 11,64 € + balné. Poštovné za samostatnú zásielku semien je 3,20 €. Kytice zasielame prostredníctvom kuriéra za poštovné 4 €. Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku.

 

6. Platobné podmienky

Kupujúci zaplatí dohodnutú kúpnu cenu pri prevzatí dobierky na pošte alebo pri preberaní zásielky od kuriéra. V opačnom prípade si môže okrem dobierky vybrať aj z týchto platobných metód: platba vopred prevodom na účet, zákazník platí vopred na základe zálohovej faktúry, prípadne môže využiť platbu kartou alebo prostredníctvom platobnej brány. Rastliny sú mu zaslané až po obdržaní platby na účet. Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný si zásielku ihneď po obdržaní skontrolovať. Kytice sú uhrádzané vopred na základe zaslanej zálohovej faktúry, po pripísaní úhrady na účet sú kytice do 24 h doručené zákazníkovi.

Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ platby spoločnosť Comgate, a. s. má licenciu od platobnej inštitúcie pôsobiacej pod Českou národnou bankou. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.

Platba kartou

Najrýchlejší spôsob zaplatenia online. Do rozhrania platobnej brány Comgate zadáte číslo karty, platnosť a CVC kód. Tri čísla, ktoré nájdete vedľa podpisu na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak obdržíte požiadavku o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte sms od Vašej banky.

Platba platobnou bránou

Okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva. Platobná brána Comgate vás okamžite presmeruje do Vášho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite a následne potvrdíte už predpripravený platobný príkaz. Po dokončení platby budete presmerovaní naspäť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite.

 

 

7. Záruka

Na rastliny sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov, výnimku tvoria letničky, dvojročky, niektoré balkónové rastliny a krátkoveké rastliny. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia z dôvodu nedostatočnej starostlivosti zo strany zákazníka. Najmä ide o poškodenia mrazom u na mráz citlivých druhov, ktoré neboli dostatočne prikryté, uhynutia rastlín spôsobené nadmerným suchom alebo naopak vlhkom u rastlín, ktoré vyžadujú malú zálievku a pod. Ako záručný list slúži faktúra. Na ostatné produkty je záruka 24 mesiacov, ak je na produkty dlhšia záruka, je uvedená u každého produktu zvlášť.

 

8. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpením kupujúceho od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. Kupujúci zašle tovar späť spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý je prílohou týchto Obchodných podmienok. Obchodník je v tomto prípade povinný prevziať tovar späť. Obchodník je oprávnený vrátiť peniaze za tovar až po jeho vrátení na adresu obchodníka.

Kupujúci však môže objednávku zrušiť aj pred odoslaním, a to prostredníctvom e-mailu na adrese: zasielkovyobchod@zpvp.sk, telefonicky na čísle 0908 955 405, či sms správou. My Vám následne zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.

Pri odstúpení od zmluvy je obchodník povinný v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy vrátiť zaplatenú cenu za tovar, ak kupujúci zálohovú faktúru uhradil.

 

9. Zhromažďovanie informácií o kupujúcom a ochrana osobných údajov

 

Ing. Miroslava Královičová Petržalová

Brezina 401

908 43  Čáry

IČO: 46121731

1. Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou odoslaním objednávky potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa bydliska, e-mailová adresa, telefónne číslo sú presné a pravdivé. Spracúvanie uvedených osobných údajov sa vykonáva na právnom základe: spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je kupujúci v zmysle ustanovenia čl. 6 bod 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). Účelom spracúvania osobných údajov je zhromažďovanie, uchovávanie a spracúvanie osobných údajov obchodníkom a ich použitie na fakturačné účely, vrátane neskoršej komunikácie s kupujcúim (reklamácia, odstúpenie od zmluvy a pod.), ako aj pre potreby vlastného marketingu obchodníka, pre účely ponúkania služieb, zasielania informácií o produktoch, a to aj elektronickými prostriedkami (e-mail). Kupujúci nesie plnú zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou poskytnutých osobných údajov.

2. Obchodník je oprávnený spracúvať osobné údaje nad rozsah uvedený v bode 1. týchto Obchodných podmienok, a ktorých spracúvanie nie je zlučiteľné s právnym základom uvedenom v bode 1. týchto Obchodných podmienok, len na základe predchádzajúceho súhlasu poskytnutého kupujúcim dobrovoľne a na vopred stanovený účel, rozsah a dobu. Kupujúci má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia obchodníkovi.

3. Obchodník sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo rozsah nutný na realizáciu objednávky a informácie ohľadom objednávky, prípadne dostupnosti produktov. Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám, s výnimkou dodávateľa zásielok, ktorým je Slovenská pošta, a. s., a ktorému sú poskytnuté osobné údaje v rozsahu potrebnom na doručenie zásielok kupujúcemu. V takom prípade je však obchodník povinný v zmluvnom vzťahu s treťou osobou dohodnúť ochranu osobných údajov v zmysle platných právnych predpisov, najmä Zákona o ochrane osobných údajov, a zároveň je v zmluve povinný informovať kupujúceho, že poskytnutie osobných údajov tretej osobe je nevyhnutné pre plnenie zmluvy a v opačnom prípade nie je možné produkt poskytnúť. Pre tieto účely je nevyhnutné, aby obchodník získal od kupujúceho súhlas.

4. Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platných právnych predpisov, najmä Zákona o ochrane osobných údajov.

5. Obchodník nemá oprávnenie zasahovať do obsahu objednávok kupujúceho, s výnimkou vykonávania úprav objednávky na základe žiadosti kupujúceho.

6. Obchodník sa zaväzuje vykonať všetky kroky k najvyššiemu zabezpečeniu osobných údajov kupujúceho pred ich stratou, poškodením alebo zničením.

7. Obchodník vystupuje vo vzťahu k zákazníkom kupujúceho v pozícii sprostredkovateľa podľa ustanovenia čl. 28 GDPR.

8. Obchodník nesmie poveriť spracúvaním osobných údajov ďalšieho sprostredkovateľa bez predchádzajúceho osobitného písomného súhlasu kupujúceho. V prípade písomného súhlasu kupujúceho je obchodník tomuto ďalšiemu sprostredkovateľovi v zmluve alebo inom právnom úkone povinný uložiť rovnaké povinnosti týkajúce sa ochrany osobných údajov, ako sú ustanovené v tejto zmluve, pričom zodpovednosť voči kupujúcemu nesie obchodník, ak ďalší sprostredkovateľ nesplní svoje povinnosti týkajúce sa ochrany osobných údajov.

9. Obchodník sa zaväzuje spracúvať osobné údaje len pre účely poskytovania služieb.

10. Obchodník spracúva osobné údaje po celú dobu platnosti a účinnosti zmluvy medzi ním a kupujúcim.

11. Obchodník spracúva osobné údaje v identickom rozsahu, v akom ich udal kupujúci.

12. Dotknutými osobami sú kupujúci.

13. Obchodník je oprávnený vykonávať s osobnými údajmi iba spracovateľské operácie nevyhnutné na splnenie účelu spracovania objednávky.

14. Obchodník je povinný spracúvať osobné údaje len v nevyhnutnom rozsahu, aby bolo možné dosiahnuť účel spracúvania a len v súlade s podmienkami tohto článku Obchodných podmienok, prípadne písomnými pokynmi kupujúceho, a to aj vtedy, ak ide o prenos osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Ak ide o prenos osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie na základe osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, obchodník je pri takom prenose povinný oznámiť kupujúcemu túto požiadavku pred spracúvaním osobných údajov, ak osobitný predpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, takéto oznámenie nezakazuje z dôvodov verejného záujmu.

15. Obchodník je povinný chrániť spracúvané osobné údaje pred ich poškodením, zničením, stratou, zmenou, neoprávneným prístupom a sprístupnením, poskytnutím alebo zverejnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými spôsobmi spracúvania.

16. Obchodník vyhlasuje že zaručuje bezpečnosť spracúvaných osobných údajov, pričom pri prijímaní technických a organizačných opatrení za účelom zabezpečenia ochrany práv a ochrany osobných údajov kupujúceho najmä pred náhodným alebo nezákonným zničením, stratou, zmenou alebo neoprávneným poskytnutím prenášaných osobných údajov, uchovávaných osobných údajov alebo inak spracúvaných osobných údajov, alebo neoprávneným prístupom, bral do úvahy povahu, rozsah, kontext a účel spracúvania osobných údajov, riziká, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť ochrany osobných údajov a ich závažnosť.

17. Obchodník je povinný neposkytnúť osobné údaje tretím osobám, nepoužiť osobné údaje na iný než dohodnutý účel, nezneužiť pre svoj prospech alebo prospech tretej osoby a nenakladať s osobnými údajmi v rozpore s týmto článkom Obchodných podmienok.

18. Obchodník a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch získaných o kupujúcom. Osobné údaje nesmú využiť pre osobnú potrebu, nesmú ich zverejniť, poskytnúť ani sprístupniť. Túto mlčanlivosť sa zaväzujú zachovať aj po skončení platnosti a účinnosti zmluvy. Obchodník zodpovedá za to, že mlčanlivosť budú zachovávať aj jeho zamestnanci a iné nimi poverené osoby, ako aj prípadní externí spolupracovníci.

19. Obchodník je povinný zabezpečiť, aby zhromaždené osobné údaje boli spracúvané vo forme umožňujúcej identifikáciu kupujúceho len počas nevyhnutnej doby na dosiahnutie účelu spracúvania.

20. Obchodník sa zaväzuje spolupracovať a poskytnúť kupujúcemu súčinnosť pri zabezpečovaní dodržiavania povinností kupujúceho reagovať na žiadosti zákazníkov kupjúceho pri výkone ich práv podľa ustanovení kapitoly III GDPR , vrátane oznámenia kupujúceho o každej písomnej žiadosti o prístup, ktoré boli doručené obchodníkovi v súvislosti s povinnosťami kupujúceho podľa GDPR, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) a iných súvisiacich predpisov.

21. Obchodník sa zaväzuje spolupracovať a poskytnúť kupujúcemu súčinnosť pri zabezpečovaní dodržiavania povinností podľa ustanovení čl. 32 až 36 GDPR, a to:

- zabezpečiť bezpečnosť spracúvania;

- oznámiť Úradu na ochranu osobných údajov a dotknutým osobám, ak je to potrebné, akékoľvek porušenie ochrany osobných údajov;

- v prípade potreby vykonať posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov, týkajúce sa vplyvu spracúvania na ochranu osobných údajov;

- konzultovať s Úradom na ochranu osobných údajov pred uskutočnením akéhokoľvek spracúvania, ak z posúdenia vplyvu na ochranu osobných údajov vyplýva, že toto spracúvanie by viedlo k vysokému riziku v prípade, ak by kupujúci neprijal opatrenia na zmiernenie tohto rizika.

22. Obchodník sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu všetky informácie potrebné na preukázanie splnenia povinností stanovených v ustanovení čl. 28 GDPR a poskytnúť kupujúcemu súčinnosť v rámci auditu ochrany osobných údajov a kontroly zo strany kupujúceho alebo audítora, ktorého poveril kupujúci.

23. Obchodník je povinný bezodkladne oznámiť kupujúcemu, ak podľa názoru obchodníka akýkoľvek pokyn udelený kupujúcim porušuje zákon o ochrane osobných údajov, osobitný predpis alebo medzinárodnú zmluvu, ktorou je Slovenská republika viazaná, ktoré sa týkajú ochrany osobných údajov.

24. Obchodník sa zaväzuje po skončení platnosti a účinnosti zmluvy, na základe rozhodnutia kupujúceho vymazať osobné údaje alebo vrátiť osobné údaje kupujúcemu a vymazať existujúce kópie, ktoré obsahujú osobné údaje, ak osobitný predpis alebo medzinárodná zmluva, ktorou je Slovenská republika viazaná, nepožaduje uchovávanie týchto osobných údajov.

25. Obchodník v súlade s ustanovením čl. 13 GDPR oznamuje kupujúcemu ako dotknutej osobe nasledovné informácie:

- Identifikačné údaje predávajúceho: Ing. Miroslava Královičová Petržalová, Brezina 401, 908 43  Čáry, IČO 46 121 731, zapísaná v Živnostenskom registri Obvodného úradu v Senici. Obchodníka je možné kontaktovať na e-mailovej adrese: Petrzalova@zpvp.sk alebo telefonicky na čísle: +421908955405;

- Účel, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov, je uvedený v bode 1. tohto článku;

- Zoznam osobných údajov je uvedený v bode 1. tohto článku;

- V osobitných prípadoch, ak je pre poskytnutie služby obchodníkom nevyhnutné poskytnúť osobné údaje tretej osobe alebo preniesť osobné údaje do tretej krajiny, poskytne obchodník o tejto skutočnosti kupujúcemu informáciu.

26. Obchodník uchováva osobné údaje po celú dobu poskytovania služby.

27. Kupujúci má právo požadovať od obchodníka prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov alebo právo na obmedzenie osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť osobných údajov.

28. Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov.

29. Poskytnutie osobných údajov uvedených v bode 1. kupujúcim je potrebné pre uzavretie zmluvy a realizáciu objednávky.

30. Informácie o právach dotknutej osoby – kupujúceho:

- Osoba poskytujúca osobné údaje (dotknutá osoba - kupujúci) má v zmysle ustanovenia čl. 15 až 22 a čl. 34 GDPR nasledovné práva:

+ Právo na prístup k osobným údajom podľa čl. 15 GDPR : Dotknutá osoba má právo získať od obchodníka potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom.

+ Právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby obchodník bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

+ Právo na výmaz osobných údajov podľa čl 17 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby obchodník bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak:

- osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,

- dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,

- dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu,

- osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,

- je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa GDPR, Zákona o ochrane osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,

- sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.

+ Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa čl. 18 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby obchodník obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak:

- dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho obchodníkovi overiť správnosť osobných údajov,

- spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,

- obchodník už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku,

- dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane obchodníka prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.

31. Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je obchodník povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.

32. Na základe čl. 19 GDPR je obchodník v prípade, ak to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým obchodník oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.

33. Právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl. 20 GDPR : Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla obchodníkovi v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu obchodníkovi.

34. Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa čl. 21 GDPR : Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov obchodníka alebo tretej strany. Obchodník nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom.

35. Na základe čl. 22 GDPR má dotknutá osoba právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov, a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

36. Na základe čl. 34 GDPR má dotknutá osoba právo, aby jej predávajúci bez zbytočného odkladu oznámil porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.

37. Poskytnutie informácií dotknutej osobe

- Obchodník je povinný poskytnúť dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13 GDPR a oznámenia podľa čl 15 až 22 a čl. 34 GDPR , ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informácie môže predávajúci poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Obchodník je pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až 22 GDPR povinný poskytnúť dotknutej osobe súčinnosť.

- Obchodník je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu 1 do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže obchodník v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Obchodník je povinný informovať o každom takom predĺžení dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.

- Informácie podľa bodu 1 poskytuje obchodník bezodplatne.

- Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, obchodník môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.

38. Obmedzenie práv dotknutej osoby

- O obmedzení práv dotknutej osoby v súlade a podľa čl. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochrane osobných údajov obchodník informuje dotknutú osobu, ak tým nie je ohrozený účel obmedzenia.

 

10. Reklamácia

Pred prevzatím a zaplatením zásielky je potrebné, aby si kupujúci skontroloval, či zásielka nie je poškodená. Poškodenú zásielku je treba reklamovať priamo u doručovateľa na pošte.

Pri rozbalení zásielky je treba skontrolovať, či rastliny sú dodané v požadovanom množstve a druhu. Ak zákazník zistí nezrovnalosti, alebo ak je niektorá rastlina poškodená z dôvodu neprimerane dlhého času doručenia, má kupujúci nárok na:

  • dodanie náhradného tovaru alebo dodanie chýbajúceho tovaru,
  • požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny.

Pre posúdenie životaschopnosti rastliny a následné dodanie náhradného tovaru, je treba, aby kupujúci kontaktoval našu firmu na tel. čísle 0908 955 405 v pracovných dňoch čase od 09:00 do 17:00 h. Často sa stáva, že zákazník si myslí, že ak rastlina nie je v 100 % stave je znehodnotená. My však dodávame plnohodnotné rastliny a väčšina z nich si čoskoro po vysadení vytvorí kompaktný habitus.

Pri dodaní náhradného tovaru je obchodník oprávnený požadovať, aby mu na jeho náklady kupujúci vrátil vymieňaný tovar v stave, v akom sa mu dodal. Pre vybavenie reklamácie je treba, aby ste nás kontaktovali čo najskôr a to e-mailom: zasielkovyobchod@zpvp.sk. Pre posúdenie oprávnenosti reklamácie nám prosím zašlite faktúru a fotografiu reklamovanej rastliny ihneď po doručení. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 dní od obdržania reklamácie. Vybavenie reklamácie trvá najdlhšie 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Reklamácia sa neuplatní na rastliny, ktoré boli poškodené v dôsledku neprevzatia alebo oneskoreného prevzatia zo strany zákazníka. V takom prípade zákazník nemá nárok na reklamáciu!

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA.pdf

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA.pdf

ZjkxMmQ4N